CORETAN TERBARU NADH

Unintended

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku tengah cari iklan raya yang Zulhuzaimy berlakon. Wah suka kat dia sangat-sangat walaupun dah duda. Haha. Nak berebut dengan aku? Jangan. Dah bukak blog seseorang dengar pulak lagu MUSE ni. Sentap tetiba.

Kenapa?

Lagu ni banyak kenangan. Masa aku umur 20 tahun kot. Gila lama. Biarkan lagu ni berbunyi sambil layan perasaan. Siap member aku sound.

Teringat kisah silam ke?

Sentap. Haha. Ingat kat adik tu. Berapa ramai skandal dia sekarang? Hurm.
Ps: Dia tak suka perempuan tua =P Tuakah aku? Haha

22 comments:

tamlegend said...

siapa dia tu???

Salim Harmanain said...

iklan yang mana satu....iklan PTPTN yang baru tu ke?

btw, lagu MUSE ni mmg best ..hoho

aliarosli said...

100 orang belum campur duda

ek?

aamalinaazman said...

weeeeeeeeeeeeee
teramaat suke lagu n!

K said...

ingat kat ex pertama, lagu kenangan ni. hurmmm

Umie Nadhirah said...

kawan umie slalu karok lagu ni.. T__T

Unknown said...

zulhuzaimy duda??? btl kew???? :)

Lea Isnawi said...

soklan sama cam aimi

betul ke?

xtaw pun sal ni

Unknown said...

time is running out

maszull said...

salam iffah...kenangan mengusik jiwa ye sambil melayan perasaan...:)

Zul fattah said...

siape dia tu? tapi lagu ni memang cool r..

Anonymous said...

ak pon minat giler kt zulhuzaimi..klu dia jd jahat lam cite,mmg menjadi..i like org samseng..haha

♥NuR SyAFiQah♥ said...

aku pon suke iklan tu..hehe

hope fifa dpt berblogging mcm biase..amin ;)

Tea Dno said...

huhuhu.

msredcheesecake said...

suka jugak iklan zul tu...jom rebut...hheee

cik iffah, selamat hari raya maaf zahir batin

Nizam Ijam said...

supaya cepat sembuh tuan blog..

saya cello191 said...

HJ lagikah..?

^_____^

asnizaziz said...

tualah bagus, byk pengalaman..huhu

QasehSuci said...

psssst...sape sidia tu? yup, byk kenangan ngan lagu nie. teringat plak kt seseorg!

Fyza Lovato said...

huhu sama lah . tuh la kalau ada lagu sejarah ni berhantu. adoi!

Btw dah sihat ke?

Faaein Talip Roy said...

salam iffah...
semoga cepat sembuh..
dan tabah hadapi ujian ni..

terkejut dengar berita pasal iffah..

patutlah rasa pelik bila iffah tak update2 blog ni..

apa2 pun semoga sihat kembali iffah..
rindu nak baca cerita2 iffah.. =)


p/s: selalu je jadi silent reader kat blog ni.. hehehe..

Semut Senyum said...

berapa umur u sekarang ni dik?

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers