CORETAN TERBARU NADH

Ya Allah!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Itulah perkataan pertama aku sebut pabila terlihat satu gambar. Amat ngeri. Aku tak sangka. Ada manusia yang sangat kejam. Sebak hati ni tengok bayi tak berdosa. Kepala dia...ahh penuh darah. Bergenang air mata saat menaip.

Aku tak punya kekuatan untuk tengok lebih lama. Kekejaman manusia akhir zaman. Aku terkejut. Macam mana boleh jadi macam ni wahai saudara ku? Nyawa itu senang-senang kau campak. Apa dosa dia? Sampai mati pun begitu aib rupanya. Aku benci orang macam tu. Aku harap hukuman setimpal Allah berikan kepada manusia yang bertindak kejam terhadap anak kecil!
Sumber: Google
Kepada yang berkenaan segeralah bertaubat. Pintu taubat masih terbuka untuk kalian. Aku juga menginsafi diri. Bayi malang itu pastinya tersedia di syurga tempatnya. Al Fatihah=(

3 comments:

Sunah Mohammad said...

tak tengok pun, baca cite je kat blog2... huhuhhu... al-Fatihah~

fRaMe+LenSeS said...

kat belog Nadh ada.. tkjt..sedih sgt..

Siti Safiyyah said...

dah tengok gambar tu.. sungguh menyeramkan dan menyayat hati.. :(

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers