CORETAN TERBARU NADH

Samsung Galaxy Tab

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kawan aku tetiba mesej suruh beli. Aik kenapa dia ni? Dah dapat ace nak tab pulak? Aku blur. Aku memang nak beli sebiji net book. Cuma tak tahu bila dan harga. Jadi kawan aku syorkan tu. Aku fikir. Okeylah dari Ipad yang mahal tu kan.

Korang rasa patut aku beli net book? Samsung Galaxy Tab? Tak pun Ipad. Oh itu tak mungkin. No pitih no Ipad.

Korang rasa? Aku nak guna untuk online je=P. Tapi kalau boleh untuk assignment lagi baik. Setahun setengah lagi nak belajar ni=P

8 comments:

Unknown said...

aku beli netbook je..sebb aku nak sambung ma..jadi netbook la seswai..leh wat assigmen

miss_damia said...

beli netbook lagi oke. boleh buat macam2 kerja. hehe

mas saari said...

notebook je...
Acer byk notebook baru yg best2

nadzli azlan said...

err , cm best ja kan ! tp seyes Ipad mmg terbaek , dah try guna ! mabeles + fantastic + menggiurkan ! huaaa <-- tringin jugak !!! T.T





entry terbaru --> http://afrospexs.blogspot.com/2011/06/autumn.html

apdm said...

salam

fikir dengan bijak...beli mana yang lebih diutamakan..

K said...

ipad mahal sangat. tapi function dia nice!

safwanmahzin said...

bagi aku la kan..better ko beli netbook la...hehehe..=)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

netbook laaaa, mudah utk semua :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers