CORETAN TERBARU NADH

Thinking about you

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kalau korang, apa korang nak balas bila ada orang cakap macam ni. Aku sampai tak terbalas. Tak tahu kenapa. Rasa penat sebenarnya berperang dengan emosi sendiri. Aku suka bila aku single. Tapi sebenarnya bila aku single aku terfikir benda lain.

Susah jadi single ni. Aku serba salah. Aku takut hati aku berubah. Sama macam tajuk. Tiba-tiba orang mesej macam tu. Hati mudah cair beb. Lagi-lagi perempuan. Aku ambil keputusan untuk tak balas. Risau dengan hati sendiri.

Korang jagalah hati korang baik-baik. Kalau terfikir tentang seseorang tu. Lagi-lagi dia dah hak orang. Baik korang lupakan. Jangan cari penyakit. Aku pun tak nak berpenyakit seperti ni. Cukuplah. Love to be single. Jadi kena buktikanlah yang bujang tanpa teman itu seronok.

Kuatkan hati aku yang memang rapuh. Tiba-tiba aku rasa tiba masanya aku cari pelangi yang belum muncul. Tapi siapa? Jeng jeng jeng. Gedik gila=P

PS: Saja buat entry autopublish lagi. Risau korang rindu=P

3 comments:

Afrina KN said...

Okay apa jadi single :) Save credit woo, Takpayah nak call or text setiap detik :P

hehe, if sudi singgah lah blog saya :)
http://thecrappingstarts.blogspot.com/

Sunah Sakura said...

ermmmm...sape eks nak jadi pelangi iffah ni...nak wat iklan lah kat blog camni... :p

K said...

heee~ memang rindu pon :P

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers