CORETAN TERBARU NADH

Pengumuman kepada Jiji

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Haha yang lain jangan baca. Hah tadi tanya jiran tu siapa. Jiran tu Nadh. Tu kat atas Frame and Lenses. Tu namanya jiran. Kalau bukak blog dia ada feed blog ni. 

Konsep jiran lah tu. Kalau tengok kat atas tu aku dah letak link Neslo. Tu kira jiran kedua. Haha aku tamak banyak jiran. Siapa lagi nak menyelit?

Bak kata Sunah tak apa. Win win situation. Ada 5 jiran. Siapa boleh lawan dia? Tapi jiran utama mestilah Ady Budika tu. Hahaha.

Selamat berjiran=)

6 comments:

fRaMe+LenSeS said...

waaahhhhh. :D

kokser kokdam said...

ambo?

=D

Sunah Sakura said...

hamboiiii! nak jugak selit nama i..

Cik Pulau said...

kikikiki..
blog cik pulau tu tak nak jadikan jiran ke??
keh3.. nak jugakkkk tu..
lalala~

Unknown said...

kita jiran jauh2..je..bila bila masa datng sini..wee

Unknown said...

oo aku tak paham ni..eheh

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers