CORETAN TERBARU NADH

Ada apa dengan Ipah

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Nak jugak jaja nama sendiri. Haha aku nak kongsi tentang aku. Korang asyik membaca. Tak kenal orangnya kan. Si Keroro Alien ada buat entry pasal 10 things about him. Jadi aku nak tiru. Lantaklah. Sebab kami tak ada persamaan. 

Tetiba dia komen kata hobi kita sama. Yeah. Menanbung! Ops jom terjah siapa aku sebenarnya dan ada apa dengan orang yang bernama Iffah Afeefah.

1. Pelajar yang nakal. Selalu ponteng. Tak suka ikut peraturan yang membebankan!

2. Belajar di kampus sekitar Melaka. Kang aku bagitahu kat sini kantoi dengan pihak atasan pulak aku suka buat hal=P

3. Aku rendah. Ya 153 kot. Haha tapi ada aku kisah?

4. Aku penyegan. Lagi-lagi jumpa dengan orang baru jumpa. Serius kekok.

5. Aku banyak cakap. Kat rumah kat mana-mana akulah yang juara=P

6. Aku suka warna merah jambu. Dulu tak tapi kena virus pink kot.

7. Aku suka menabung duit syiling. Love it!

8. Suka shopping. Amat suka membazir. Habis duit je kan?

9. Aku suka mengarang cerita, baca novel cinta. Oh memang cintakannya!

10. Aku suka makan. Aku memang cerewet sikit. Tak sedap laju tolak tepi=P

Nilah Ipah. (Baca Aipah okey) Nak jugak nama Aipah. Dah macam apa je kan. Ipad tu bukan aku belilah. Kawan aku. Adoi ramai salah faham.

7 comments:

TeAqArH said...

wau..mcm tau je bljr kt mane..hehehe...suke menanbung duit syiling??sama mcm my dad...

lau pompuan mst sama no8 tu..like berjuta2 kali..

Cik Pulau said...

wahhh..Ipah gtu..
lalala~

K said...

hehe, menabung same. no 4 pon same, hehe XD

Fasihah Supian said...

oh saya lagi pendek...huhu

Unknown said...

lepas menabung je terus shoping..ceyt

fRaMe+LenSeS said...

ala comeinya la cita tentang diri sendiri.. weeee~~~

Sunah Sakura said...

Aipah macam Ipad pulak u... Iffah je la... :p

153, cam lebih kurang je...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers