CORETAN TERBARU NADH

Mimpi kahwin

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kelmarin aku bermimpi. Mimpi aku kahwin. Serius. Mungkin banyak sangat cerita pasal kahwin. Yang menariknya aku tak nampak pun pasangan hidup aku.

Adakah ini tanda? Haha aku tak tahulah tu. Excited you. Nak tahu jugak. Mimpi ni akan ku karang menjadi cerita. Sebelum tu saja nak jeleskan korang. Aku ada mimpi pasal kahwin. Korang ada? Haha gedik gila. Yang penting aku bahagia.

Oh adakah seru kahwin dah sampai? Rasa belum sedia. Lagipun susah nak kahwin ni. Ingat macam kanak-kanak main kahwin-kahwin ke? Main masak-masak pandailah. Jadinya aku nak tanya korang ada mimpi pelik macam ni tak?

Sejak aku amalkan wuduk. Baca 3qul, ayat kursi. Setiap malam aku bermimpi. Serius. Tapi mimpi bahagia je weh. Macam satu ganjaran pulak. Semalam aku mimpi aku pegang Blackberry Playbook yang boleh order sekarang. Masalahnya boleh pulak anak murid aku punya. Canggih budak sekarang. Tapi bukan touch skrin macam yang ada ni. Keyboard punya.

Serius mimpi aku semua mimpi masa hadapan. Kenapa? Bagitau aku? Pelik sungguh=P

9 comments:

Sunah Sakura said...

ahahah..ok lah tu... petunjuk mungkin... ;)

Cik Pulau said...

petunjuk dari Allah..^^,

Anonymous said...

wah!
cepat kawen!!!

Anonymous said...

siapa calon yer tunjuk cket....adakah aeron aziz, rosyam nor atau remy ishak atauuuuuu slumberdek keh keh keh

K said...

dejavu!

p/s : petanda akan jumpa jodoh kot XD

HASNORWANI ... said...

wah bes nya mimpi...akk follow dik

Unknown said...

kang aku cakapo engko ni dah wajib kawen kang..ade lak n3 ko cakap ramai org suh kawen lak..

Anonymous said...

kawen cepat...

Anonymous said...

semalam baru sy mimpi sy bakal kahwin..calon suami tuh x nampak lah..tapi bakal orgnya alim..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers