CORETAN TERBARU NADH

Girls outing

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Nak keluar dengan makcik bernama Razan. Erk adik aku. Esok nak balik Melaka dah. Kesian dia cuti pun macam tak cuti. Jadi minta kebenaran dengan puan pengetua.

"Ibu balik pukul berapa? I nak keluar dengan Ena. Boleh tak? Pukul 2 macam tu," Inilah mesej aku bagi. Kena skema. Ibu susah faham bahasa sms.

"Oklah. U boleh keluar, I balik ptg jam 6. Wah I U gitu," Ibu balas.

Aku dah berdekah ketawa. Bengong. Oh dia pun guna bahasa sms tau. Hebatlah ibu ai ni. Haha saja gurau-gurau ai yu. Dia tak kisah tak apalah.

Ibu sporting kadang-kadang. Bila lagi kan? Haha 

Okeylah semua. Aku nak keluar. Nak tengok 3,2,1 Cinta. Kalau dapatlah=P

1 comment:

el-janna said...

best x cite tu? nak tahu^^

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers