CORETAN TERBARU NADH

Sakit perut kritikal

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Dari pagi rasa macam perut kembung. Dah sapu ubat. Tak tahu kenapa. Lepas buka puasa makin menjadi-jadi. Adoi. Tak larat sangat ni. Sesiapa tahu kenapa boleh macam ni? Banyak angin je rasa. Tapi makan banyak dah.

Serius tak boleh puasa buat masa ni. Perut kembung. Tak suka. Jalan pun tak dapat. Ubat keracunan makanan adalah. Rehatkan diri jalan penyelesaian yang baik. Blog selamat tinggal buat seketika.

Kalau korang ada jalan penyelesaian yang lagi baik bagitau eh. Serius rasa perut ni manja sangat. Haha lain kali jaga makan. Sejak balik hostel macam-macam pulak sakit yang datang. Homesick kah aku?

Ps: Jangan rindu aku. Aku memang tak dapat balas jejak korang semua. Jangan merajuk ye=P

9 comments:

cik pulau said...

tak merajuk...

take care beb..^^,

sergeant keroro said...

miss ran, same lah kite. minum susu banyak2, pastu sapu minyak angin kat perut. insyaAllah berkesan :)

fRaMe+LenSeS said...

doakan jiran cepat sembuh. amin2..

puteri ain said...

dah check ? mana tau gastrik ke.

Hans said...

kalau xelok juga gi klinik

Wanita Sensitif Kan? Setuju Tak?

deeya said...

try amek air masak sebotol .. pastu bace yasin . bce bismillah then selawat 3x dan minum .. pastu curah siket air tadi kat tngan . selawat 3x , tiup dan sapu kat peyot .. insyaAllah mujarab !

kalau tak baek gak , kene makan pisang bebanyak .. myb sembelit kot . huhuhu ~

Sunah Sakura said...

merajukkkkkkkkkkkkkkkkkkk!

KuNanGKuNanG said...

sapu la ngan minyak..kalau xok gak gi klinik k..bahaya biar kalau kite sakit..

armouris said...

lagi info tentang perut kembung di SIHAT SELALU - Masalah Perut Kembung

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers