CORETAN TERBARU NADH

Ya Allah=(

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kita semua mengharap.

Tapi bila harapan kita berkecai.

Kita mula kecewa.

Tapi ingat jangan sesekali salahkan takdir.

Kerana mungkin ada hikmah disebaliknya.

Aku juga tengah mengharap.

Harap igauan ngeri tak ganggu aku lagi.

Cukup sekali.

Aku tak mahu.

Ya Allah bantulah aku.

Sungguh semalam hati tenang bila berzikir dan menyebut namaMu ya Allah.

Sesungguhnya aku makin jauh dariMu.........

4 comments:

Rawkzell said...

jangan mudah putus asa . aminn :)

Sunah Sakura said...

moga Allah berikan ketenangan dalam hati iffah... ameen...

Falling . said...

jgn m'harapkan ape2 lbh drpd pengharapan kita kpd Illahi ;)

fRaMe+LenSeS said...

b strong jiran. Nadh yakin kamu boleh. :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers