CORETAN TERBARU NADH

Ibu terlebih sudah

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ibu aku ni. Aku mesej konon mintak kebenaran pergi KL pagi tadi. Kot-kot apa jadi kat sana. Dia tahu. Tapi tak mesej apa-apapun. Tak risau ke kat anak dia ni. Tak tanya pergi naik apa ke apa ke. Sampai aku online FB tadi. Dia chat.

"Dah sampai Melaka ke?"

"Naik apa?"

"Pergi beli apa?"

"Melepak je ke?"

Ibu IT betul. Bukan nak telefon ke. Fb je. Okeylah dari tak tanya langsung kan. Aku pun menyatakan minat aku kepada sebuah netbook pink jenama ASUS. Hui siap ada garisan timbul kat bahagian luar. Pink pucat sikit. Tapi aku minat haha.
Ni lah yang aku nampak kat lowyatt tadi. Comel tak? haha

Tak nampak pinky sangat. Okeylah kan. 1189 kot. Siap windows semua. Aku pun menyatakan hasrat. Ibu aku kata belilah. Kalau tak biar dia je belikan. Wah! Gembira tau. Tapi macam biasa. Dahulukan duit dialah. Takkan nak guna duit dia lagi. Nak pergi filipina pulak. Honeymoon lagi.

Gembira betul. Yang penting aku paksa dia beli minggu ni jugak. Haha kejam kan? Praktikum tak sampai 2 minggu, dah tak lama. Aku nak guna untuk buat kerja semua. Tapi itulah. Ibu aku kata beli Ipad jelah. Amboi ingat ank dia kaya ke? Terus tak makan aku 6 bulan ni. Kejam!

Kalau dia nak belanja aku on je. Boleh taruk Microsoft office pulak kan. Cara jugak tu. Jiji! ko dah beli Ipad ke? Gembira kau kan? Jadi korang, kerja dulu. Dapat beli apa yang korang suka. Ni belajar pun mak ayah tanggung. Nak beria macam orang kaya=P

7 comments:

a r i l said...

waahh..asus..bole tahan la..

sergeant keroro said...

asus, ok jugak XD

Jiejah Gorjes said...

sweet...

FasiHaH SupiaN said...

ASUS not bad lah efa..boleh ler tu angkut sebijik!

cik pulau said...

si putih ai pun asus jugakk...
sukeee~~

JIJI YU said...

haha..beli le netbook lamborghini..

Sunah Sakura said...

i guna acer jeeeee....

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers