CORETAN TERBARU NADH

Blog menjadi bukti

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ramai kongsi. Aku nak jugak. Ingat ilmu takkan berkurang kalau kita berkongsi.
SNJ-My Lifeツ
Blog cik adik
Assalamualaikum.
Buat rakan-rakan taulan.
Mari kita renung-renungkan.Selama kita berblogging sakan. 
Adakah dosa atau pahala kita kumpulkan?
Klik sini untuk sambung baca.

Entry terbaik!

6 comments:

al_hakim said...

ni kompem adik sunah ni...=P

iqa said...

Assalamualaikum...baru jer nak blaja berblong ni...sama2 kita ingat-mengingati...=)

safwanmahzin said...

tq sebab ingatkan...=)

cik pulau said...

dah singgah sana tadi....
^^,

mas saari said...

semoga penulisan kita mendatangkan manfaat kepada orang lain! isnyallah..

diana said...

tak tahu la dosa ke pahala yang kita kumpul.
kalau kita tahu senang..kan??
boleh ejas sana sini..
bukan kerja kita untuk menentukan apa kita buat itu dosa atau pahala..
tugas kita hanya
ikut perintah Nya dan patuhi larangan NYa..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers