CORETAN TERBARU NADH

Ipad 2 lagi

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ipad lagi. Seperti yang dirancang. Aku pergi bank. Bayar Asnb tertunggak. Haha tak berduit. Biasalah. Hutang je memanjang. Lepas tu member aku buat kad maybank. Dia nak jugak warna kuning. Nak jadi kenangan. Poyo.

Tapi layanan memang tiptop. Kadang kalau kita pergi bank ke apa muka macam mintak kena sekeh je. Ni senyum sokmo. Siap kitorang rasa dia macam menggatal. Macam-macam ditanya. Layankan jelah. Sebab kitorang pun berbaju kurung. Ayu gitu. Nampak matang sikit.

Lepas tu aku masukkan duit syiling yang terkumpul. 59.20 dalam Bsn. Sebab Maybank banyak songeh pulak. Ada masa tertentu je. Tengah tak ada duit syiling dalam tabung memang membantu. Aku memang ada tabiat. Menabung. Tapi yang tak bestnya menabung syiling 20sen dengan 10sen.

Sebab 50sen untuk basuh baju. RM2 sekali basuh. Duit kertas lagilah. Buat aku geram je. Jadi aku suka kumpul syiling. Ni hasil setengah tahun kot. Yang dulu 100++. Memang masyuk weh. Jadi korang menabunglah. Untuk masa tengah sengkek macam aku. Tak banyak pun boleh makan Mcd tu.

Oh Ipad sudah order. Memang murah je. 2189 je. 32GB. Tu yang mana tak sabar melayang beratus dari yang kat centre. Jadi ada hikmah kad kawan aku kena telan. Atleast dapat kad baru. Dapat Ipad yang harga berpatutan. Terbaik. Tunggu sampai boleh tumpang online=)

5 comments:

Unknown said...

wah..dah beli ipad baru..boleh update gune ipad //hoohhoo

TeAqArH said...

wow o wow...^_^..

K said...

wah wah XD

miss ran, hobi kita sama :P

satu sem leh dapat seratus duit syiling, tolak duit mesin basuh rm2 sekali guna XD

Hans Hanis said...

Ipad?
wowwwwwwwwwwwwwww

Kisah Seekor Anak Burung Kuning Yang Comel

Sunah Sakura said...

perghhhh! untungla kawan ade iPad...u bila nak ada? hehehe..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers