CORETAN TERBARU NADH

Gelombang

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku suka lagu ni. Masa balik sekolah darjah 6 kot. Selalu main kat TV. Tapi bukan Salamiah Hasan yang menyanyi. Tak tahu siapa. Dinyanyikan semula mungkin.

Oh Tuhanku, kepadamu ku mohon ampun,doa restu
lindungilah daku yang tidak berdaya di bumiMu ini

Hati aku pun terbuai dengan lagu ni. Siapa sangka bertahun aku mencari akhirnya jumpa jugak lagu ni. Lagu pujaan dulu, kini mungkin selamanya=)

6 comments:

Sunah Sakura said...

banyak sangat lagu kegemaran
tak ingat dah...
lagu oh ibu kot... hahahahhahha

cik pulau said...

sangat banyak..
and mostly..
lagu2 rock kapak kegemaranku..
dulu. kini.. dan selamanya..

hahaha..ayat tak menahann

fRaMe+LenSeS said...

wahhhh.. ai like.. ai likee. :)

faisal apardi said...

lentok abis yee cikguuu..huhu

Jahidih Saili said...

laik..hehe..

sergeant keroro said...

setuju dengan kak sunah!! XD

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers