CORETAN TERBARU NADH

Klip video 'Marilah'

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Dulu kan hebah sangat pasal ni. Aku memang malas ambil port sangat. Lantaklah dia. Dah tegur tak jalan jugak. Tapi nak cerita dari semalam kawan aku asyik nyanyi lagu tu.

Sampai yang lain terpengaruh. Adoi rosak kawan-kawan. Sekarang benda ni dah jadi joke untuk kitorang. Aku siap boleh hafal ayat pertama dia. Haha 

Bengong. Ada yang nak praktis apa yang perempuan tu buat. Erk bukan apa. Saja hurau-gurau. Tunggu lagu tu kena block tak jugak.

Jadi marilah menghiburkan hati bersama kawan-kawan. Kalau fikir sangat buat sakit perut adalah. Haha perut aku makin okey. Ada doktor peribadi konon. Dia suruh telan panadol. Aku sental 2 biji terus. Setakat ni okeylah.

Bergelak ketawa. Syukur. Setiap yang berlaku ada hikmahnya. Yang penting lagu Marilah tu tak adalah sedap mana. Tapi kawan-kawan membuatkan ia satu sejarah yang tak mungkin dilupakan=)

4 comments:

Rawkzell said...

klipe video ape ? tak penah dengar pun tajuk tu .

fRaMe+LenSeS said...

smoga jiran cepat smbuh.. snyi rasanya..

Cik Pulau said...

klik video ape neh??
err..blurrr~

Unknown said...

huk aloh ade doktor peribadai le konon..tapi ko kan kaya..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers