CORETAN TERBARU NADH

Pasrah

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Deviantart
Aku berlari
pantas melangkah
meninggalkan segenap rasa
meninggalkan hati terluka
disebalik celahan itu
aku bersujud
sungguh aku lega
air yang turun
membasahi bumi
seperti meraikan aku
aku pasrah kini

4 comments:

JIJI YU said...

ko dah jadi cam sunah dah ni..

mas saari said...

bestnya dapat mandi kat air terjun tu.. tapi tak dapat kan? pasrah jelah!

sergeant keroro said...

jiji, pengaruh kak sunah. hehe XD

Sunah Sakura said...

ahahahaha~ ni anak murid aku ni ji!

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers