CORETAN TERBARU NADH

Selamat Hari Raya

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Selepas Maghrib ni maka berakhirlah sesi ganti puasa. Siapa belum ganti? Jangan ingat perempuan je kena ganti. Lelaki pun. Ada yang demam, ada yang termerokok. Bila lagi nak ganti. Rejab akan bertukar Syaaban. Lepas tu Ramadhan.

Jangan ingat raya je. Ganti puasa wajib. Kalau betul-betul tak mampu baru bayar guna beras ke apa. Tu aku tak pasti. Boleh rujuk ustaz. Yang penting puasa kena ganti kalau tinggal. Solat pun kena ganti walaupun tertinggal.

Penat mengayuh basikal untuk ambil makanan. Langkah penjimatan minyak. Naik kereta minyak gerak. Adoiyai sejak isi minyak ni makin berkira jadi orang. Tapi tak apa. Tunggu elaun je ni. Sabar wahai hati=(

Selamat Hari Raya pada diri sendiri. Tak sabar nak puasa bulan Ramadhan. Mengajar di bulan Ramadhan. Pendidikan Jasmani pulak tu. Yeah!

5 comments:

cik pulau said...

selamat hari raya..

sebelum tunggu ramadhan..
jom puasa sunat dulu..

lalala~

Sunah Sakura said...

selamat hari raya untuk u! hehehe..

Cik NY said...

alhamdulillah..... seronoknye ble dah hbis gantikan rse lpang je kpale.....

mas saari said...

selamat hari raya...
alhamdulillah dah abis ganti puasa!

^baju kurung^ said...

salamt hari raya! congratz2~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers