CORETAN TERBARU NADH

Ustazah pilihan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Teringat kat satu rancangan yang akan mula ditayangkan tak lama lagi. Ada cakap dengan sahabat. Tak nak masuk ke? Syarat lengkap dah. Dia kata tak naklah. Nanti timbul fitnah pulak. Aku pelik. Aku diam jelah.

Hari ni terbaca entry saudara Woot-woot pasal Ustazah pilihan. Baru aku faham kenapa. Jadi aku pun fikir baik tak payah adakan program macam tu. Tapi siapa kita nak halangkan? Sedangkan masa isu Konsert Akhir AF9 pun tak ada perubahan. 

Klik sini untuk baca entry Ustazah pilihan by Woot2.

ps: Ustazah pilihan macam serangga pilihan pulak bunyinya. Lagu serangga pilihan kelakar okey. Pergi search Youtube. Haha tak boleh tahan punya!

5 comments:

JIJI YU said...

aku tak berapa nak kan ustazah hehehehehe

Sunah Sakura said...

:)

sergeant keroro said...

haha, macam tak perlu jek XD

Hans said...

owh
gitu rupanya
haih
macam2

Syaitan Memang Durjana

mas saari said...

macam2 rancangan sekarang kan?

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers