CORETAN TERBARU NADH

Mulut kata

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Mulut kata benci

Tapi hati kata sayang

Mulut kata suka

Tapi hati kata seksa

Mulut kata boleh

Tapi hati meronta

Mulut kata tak nak

Tapi hati kata nak

Mulut kata tak rindu

Tapi hati kata rindu

Kenapa mulut kata lain hati kata lain? Itulah uniknya seorang wanita. Tak semua yang dikeluarkan dari mulut seorang wanita adalah benar. Susah memahami wanita? Susah lagi wanita untuk memahami lelaki. Kita perlu saling memahami. Ikutkan hati mati. Ikutkan rasa binasa. Jadi seimbangkan=)

5 comments:

Rawkzell said...

kesimpulan : jangan mudah percaya perempuan :P

Unknown said...

tapi kan aku laki ni salu je cakap benda yang aku rasa..tapi die totap tak percaya...

Sunah Sakura said...

mulut kata tak rindu dengan paparazzi...tapi hati meronta2...nak paparazzi disambung..

deeya said...

seeloknye ikot kata hati kan .. ikot kata mulut , takot tersalah pilih pulak . terlajak perahu boleh diundur , terlajak kata lu pikirlah sendiri .. hihikz !

Tasha said...

itulah yang selalunya buat kita sendiri pening kepala.... hahaha

Kan2??

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers