CORETAN TERBARU NADH

Review Novel - Aku yang kau tinggalkan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ni novel tu
Sebab ada orang tanya aku pasal novel ni. Aku buatlah review. Malam tadi dari 12.00 sampai 3.10 pagi aku baca. Sebab tak sabar nak habiskan. Ada skip jugaklah. Aku ada buat entry pasal novel ni. Yang aku tercari-cari bagai nak rak. Klik sini untuk baca apa yang aku merepek sebelum dapat novel ni. 

Klik sini untuk blognyaPerkahwinan adalah ikatan terindah di antara dua jiwa yang saling mencintai yang berjanji akan sehidup semati. Tetapi bukan bagi perkahwinan Nia Atirah dan Zaril Ikhwan. Nia memerlukan wang bagi membantu keluarganya, Zaril Ikhwan pula memerlukan seseorang untuk menjaga dirinya yang sakit. Cinta datang kepada Nia tanpa dia sedari. Secara perlahan-lahan, Nia jatuh cinta dengan suaminya sendiri. Tetapi Nia disingkirkan setelah Zaril Ikhwan pulih dari sakitnya. Nia meninggalkan Zaril Ikhwan lalu membawa hati yang lara ke Turin dan meneruskan hidupnya sendirian di kalangan orang asing bertahun-tahun lamanya. Klik sini untuk sambungan.

Bagi aku, markah 3.5/5. Sebab cerita dia dapat agak. Terlalu klise. Lepas tu banyak sangat selitkan pasal Itali. Jadi feeling lambat nak sampai. Cerita ni macam lebih kurang dengan Biarkan Ia Pergi. Sebab ada anak. Lari bawak anak. Jadi jiwa tak ngam sangat. Hehe tapi kalau korang nak beli jugak. Belilah. Dah cetakan keempat pun. Maknanya ramai suka. Sampai aku cari tak jumpa-jumpa. Dua bulan rasanya aku cari=( Tapi hasil tak membahagiakan=P

3 comments:

cik pulau said...

ooyeke..
hehe..skang teringin nak baca contengan jalanan, hlovate punya.
ritu g bookstore sume abes..
nak bli on9 malas la pulak..
last2.sampai sekarang tak baca lagi.. hahha..

ada sape2 nak bagi adiah tak?? lalala~

JIJI YU said...

belanja aku weyh

FasiHaH SupiaN said...

lama x beli novel baru....

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers