CORETAN TERBARU NADH

Perempuan ni

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Pelik. Ya kenapa aku kata pelik? Sebab bila nak pindah barang semua rasa penting.

Bila shopping semua rasa nak beli.

Bila makan semua nak. Makan tak habis pun.

Bila menangis mesti beria. Tak adalah sedih manapun kan kalau tengok cerita?

Bila ketawa mesti bergolek. Tak fahamlah.

Bila mengumpat tak ingat dosa. Kadang terlupa.

Bila bercakap macam nak bagitau satu dunia.

Bila dah ada yang mengorat pura-pura jual mahal tapi hati dah suka.

Bila mandi mesti berjam-jam.

Bila bersiap ada je tak kena lagi-lagi menghadap cermin. Lagilah lama. Ditilik apa tak tahulah.

Bila lapar mesti mulut bising. Makannya tak jugak.

Bila kenyang mesti tersadai kat kerusi tak reti bangun basuh tangan.

Bila terasa hati mesti pendam je. Kalau bagitau pun bagitau kat orang tak terlibat.

Tapi tak semua perempuan macam tu=) Aku di rumah sewa. Sedang memunggah barang ketika ini=)

6 comments:

ibnubaba_04 said...

hai la permpuan..mmg cmtu la hidup korang.. tidak penah berubah..haha

saiazuan said...

seorng perempuan, brcerita mengenai seorng perempuan :)


dah tengok transformers 3? movie review!!! http://eleventx.blogspot.com/2011/06/movie-review-transformers-dark-of-moon.html

Cheq Sue said...

ada sama... ada tak sama...
** munggah memunggah ni nak ke mana adik oiii

JIJI YU said...

haaaa..betol2///

safwanmahzin said...

hahahaha ...kalau ngumpat tu ramai2 memang lagi havok..=DD

waRDah a.k.a QiQi said...

dengan ini cik Wardah mengisytiharkan, ya, hampir semuanya kena berdebik2 kat hidung cik Wardah... da nk penyek da hidung....

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers