CORETAN TERBARU NADH

Lolipop pelangi

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Tak besar. Kecik je. Ada di genggaman ketika ini. Pelangi lagi. Mungkin dah bosan. Sangat sukakan pelangi. Ada yang bertanya aku tentang itu. Ya pelangi sangat indah. Masa kecik-kecik sangat teruja bila pelangi muncul. Melompat-lompat kesukaaan.

Sekarang suka. Cuma pelangi bukan di langit sana. Tetapi pelangi di hati. Gula-gula itu simbolik pelangi hati aku. Mungkin ada yang tak faham. Tapi Url blog ni pun gula-gula pelangi. Sedap memandang. Walaupun belum makan pun.

Sayang!

Tapi kalau korang suka sesuatu tu contoh strawberry atas kek keju buatan Sunah. Korang nak makan kek dulu ke sttawberry yang korang suka? Sebab ada yang akan simpan sampai habis kek baru makan strawberry. Macam akulah. Ada yang terus ngap strawberry sebab takut orang ambil.

Korang fikirlah yang mana satu korang?

6 comments:

fRaMe+LenSeS said...

2 2 pun ngap. sebab yang sedap tu kena dlu la besh.. menikmati, kalau last2 nanti da penuh perut. dah tak best menikmatinya.. lalalalala~~

Unknown said...

aku ngao sekali dengan kek jer terus

Cik Pulau said...

ngap yang tak best dulu...

last2 baru ngap yang best..
masa tu barulah nikmat...^^,

K said...

simpan last, hehe XD

sayang :P

Rawkzell said...

saye tak suke strawberry :P

Sunah Sakura said...

makan je stroberi terus, sebab kacau je... hahahahhaha~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers