CORETAN TERBARU NADH

Ada orang kata aku kreatif

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Haha bangga diri pulak. Tak baik. Haha saja nak buat entry penghargaan kat junior ni. Junior guru pelatih jugak. Kampus je lain-lain. Tak kisahlah. Sebab dia kata aku kreatif. Ada dua lagi sebenarnya. Jadi terima kasih daun keladi. Seronok tau join segmen mencabar minda ni.

Aku suka support orang bersegmen. Lagi-lagi benda yang aku minat. Lagi aku suka. Haha rasa melimpah idea time tu jugak. Korang kalau ada minat jangan sia-siakan. Bakat asyik terpendam lama-lama masam. Busuk masin=P

KLIK SINI untuk tengok senarai orang kreatif. Nak baca entry yang kononnya kreatif KLIK SINI.

ARIGATO! 

ALHAMDULILLAH=)

4 comments:

Jer ... said...

wah . dapat penghargaan :) . good -good

sergeant keroro said...

miss ran memang kreatif :)

JIJI YU said...

hahah....ade jugak n3 konon kretif..

Sunah Sakura said...

u memang kretip okehhhhh

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers