CORETAN TERBARU NADH

Kalau tak suka

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kalau tak suka korang nak buat apa? Senyap je ke? Cakaplah kalau tak suka. Ni tak bagi harapan. Ni aku bengang ni. Kadang-kadang kita selalu tak sampai hati nak cakap yang kita tak suka.

Susah sangat ke? Kalau tak suka cakap. Ini tak mainkan perasaan orang. Cis geram ni. Aku geram. Kita tak boleh simpati pada tempat dan masa yang tak sesuai. Kau simpati sebab dia dah banyak tolong. Kau tak sampai hati nak bagitau kau tak suka kat dia.

Dah tu kau nampak tak kau bagi harapan dalam pada kau tak sampai hati. Dah tu, bila dah kantoi yang kau tak suka dia. Kau hanya luangkan masa sebab simpati. Kau ingat orang tu suka ke? Macam kau bodohkan dia. Tak pasal kau kena cop perempuan keji. Erk ada ke?

Lupakan. Kalau tak suka bagitau je. Kadang-kadang memang pahit untuk terima tapi pahitnya sekejap. Dari kau peram lama-lama lepas tu kau bagitau. Agak-agak busuk tak? Macam ikan pekasam. Kesian orang tu weh. Kesian orang yang kononnya kau simpati.

Kejap lagi aku nak up pasal tips tinggalkan pakwe or makwe. Nak? Tak naklah. Aku malas. Korang terus-terang lebih baik. Buat apa nak jaga hati orang dan akhirnya kau yang akan sakitkan hati dia. Fikirlah weh. Sekian!

3 comments:

JIJI YU said...

ahahhahaa..ni macam engko lak y ang marah ..mengahayati watak ke weyh

mas saari said...

betul tu..
tak suka cakap terus teranglah kan?

Solihin Zubir said...

ntah.. kalau senyap, dh mcm bg harapan plak.. trus terang kan lg bagus..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers