CORETAN TERBARU NADH

Alhamdulillah, syukur

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Bengong punya budak. Penat aku risau bagai nak rak tadi. Tak pernah aku duduk rumah masa dia sekolah. Masa cuti nilah tengok dia pergi dengan balik. Dahlah ibu dah pergi kursus kat KL.

Ayah aku pergi baiki kereta. Dari pukul satu aku tunggu. Tengok pagar. Kot-kot balik. Tu sampai abang laptop datang terkantoi tu. Tu pun tak balik lagi. Geram aku.

Jawapan dia senang je. Orang bertugas. Apa masalahnya? Senget. Bukan nak beritahu apa-apa. Dia dah lah perempuan. Banyak kes kat sini. Tak balik-balik. Mahunya aku tak risau. Aku tak tahu pun pengawas pusat sumber ada hari bertugas sampai petang.

Aku ingat dia pergi rumah kawan. Aku dah tak ada kredit. Tengah belek handset dia yang tinggal kat rumah. Kot-kot ada nombor kawan dia yang boleh aku kontek. Selamat dia balik sebelum aku kol.

Kalau tak siapa yang malu? Serius aku dah berpeluh risaukan dia. Dia boleh buat muka tak bersalah. Hurrrrmmmm.............

7 comments:

JIJI YU said...

ko conteng je arang kat muke die..

sergeant keroro said...

kak mesti risaukan adik kan.

dah la kes byk skrg. perempuan pulak tu.

alhamdulillah :)

Hans said...

haha
macam2 hal
apa2pun alhamdulillah semuanya selamat

Kisah Sekuntum Bunga Hitam

Muslimah Optimis said...

terbukti. Miss Ran sayang adik Miss Ran..hihi

safwanmahzin said...

ye bagus222 haishhh 2 la lenkali gtau awal2 kan3x...

Sunah Sakura said...

hurmmm...memang risau kan kalo adik kita wat camtu.. adik i pun kadang2 wat perangai gitu.. tapi dia tak rasa apa pun.. mak i risau kemain, dia leh wat dek je...

siti kektus said...

dia saje nak uji akak dia sayang dia ke tak, hehe

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers