CORETAN TERBARU NADH

Balik sudah

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Okey aku mengaku aku pemalu. Kak Shida, Ina kejap lagi naik bas. Sunah dah lama naik bas. Siap ada yang hantarkan terminal bersepadu selatan (tbs).

Jumpa Along dulu. Jemput okey. Nasib baik aku baik. Haha lagipun dia driver sepenuh masa hari ni. Jadi kena jemput dulu. Then pergi Kl Sentral. Jumpa Sunah, Ady, Ina dan Kak Shida. Semua blogger utara. Pengsan. Lepas tu pisah dengan Sunah. Sedih sat.

Tetiba ada mamat tak malu mesej nak join. Siapa? Jiran tulah. Pergi ambil dia kat Sogo. Kira kitorang punya GPS. Pergi jumpa KSP pulak. Kang ada yang sedih tak pergi. Lepak-lepak sambil makan kat WangsaWalk. Dah tu Kak Elly datang.

Jalan-jalan. Pergi solat dan mendebu. Bergosip dengan Kak Elly. Bila cikgu bertemu pelapis kan? Haha KSP pun nak balik. Kak Elly pun nak balik. Kira babai situ la. Dah tu hantar Ina dengan Kak Shida ke jalan Duta. Mujur ada Nadh tunjuk jalan. Orang KL kan tu. Haha

Nadh kembanglah ni. Haha dah hantar pun. Pergi campak Nadh balik Sogo. Kami pun pulang Kajang dan UKM. Along pun tak tahu jalan. Main redah je tadi. Mujur jalan cheras tu. Biasa lalu dah. Kami berpisah di UKM. Along nak pengsan dah tu. 

Aku banyak cakap dari semalam. Kak Shida dengan Ina perasan perubahan aku. Serius semalam tak puas. Hari ni betul-betul balas dendam yang semalam punya. Yang penting kalau plan jumpa ajaklah. Aku pemalu=P
ps: Malas backlink. Kang ada menjeles-jeles. Jom shopping baju raya!!!

8 comments:

fRaMe+LenSeS said...

yang paling pendiam nak mengomen leh tak? weee~~

Unknown said...

waa da shopim2

K said...

jeles............

aamalinaazman said...

heeee..besnyela deme ber reeUniooonn!.ehee=)

Cik Pulau said...

jelezzzz dah kuasa berapa dah ni.. arghhh,,

Elly Jade said...

ahaha..betul betul
iffah byk ckp hrni

Sunah Sakura said...

MENDEBUUUUU...hahahahhaha!

aDisH.sHidA said...

uiiit gossip apa tu dik....mmg betul la kamu dah mula rasa serasi kan kan tu yang jadi peramah..siap akak lak kena tegur kenapa senyap je nie

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers