CORETAN TERBARU NADH

Bahagia? Apakah maknanya?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
klik oke
Bahagia? Apa yang kau tahu tentang bahagia jika hati asyik menolak cinta. Apa yang kau tahu tentang derita kalau sibuk menghilangkan rasa di jiwa. Bahagia yang kau rasa sekejap cuma kerana kau ego tentang perasaan yang ada. Kau malu menyatakan kau bahagia kerana kau malu dengan semua. Bahagia bila berjumpa dengan si dia. Tapi bahagiakah kau tanpa cintaNYA. Bahagia mengenang ibu ayah tapi mampukah kau membahagiakan mereka? Bahagia dengan hidup namun cukupkah sekeliling kau bahagia? Bahagia ada segalanya tapi kau belum puas dengan kebahagian itu. 

Kau bahagia? Jika begitu apa makna bahagia pada kau? Bahagia saat diijabkabulkan tapi dua tahun selepas itu lupa tentang bahagia. Sibuk kata diri derita padahal engkau lama sudah mengecap bahagia. Sampai tak cukup puas berasa bahagia. Sibuk mencari bahagia di luar. Bahagia milik tuhan. Saat kau kehilanganNYA, saat itu bahagia kau hilang lenyap di dunia.

4 comments:

Shiema Sufian said...

shiema suke ini :)

Rawkzell said...

tak salah lau pengubat cik ran :)

Unknown said...

saye pon suke jugak..

Cik Pulau said...

cik pulau bahagia.
sebab ada family yang sayang cik pulau..
dan ada kawan2 yang sentiasa support..
lalala~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers