CORETAN TERBARU NADH

Amaran! Blog ini

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Blog ni sebenarnya memang blog cinta. Jadi janganlah hairan bila aku  post pasal cinta. Korang ni buat aku malu-malu kambing tahu? Haha merepek pasal cinta sangat seronok. Cinta dengan blog ni tak adapat dipisahkan.

Apabila didatangi cinta, kita jadi buta. Buta tentang segalanya. Setiap nasihat yang menghampiri kita pekakkan telinga. Dan jika cinta kita terputus di tengah jalan kita akan menjadi bisu. Itulah cinta.

Kenal tak ayat tu? Haha lama aku tak baca. Sampai aku kena salin balik. Haha blog ini blog cinta. Tapi berapa kerat je entri bawah label cinta. Jadi tak ada salah aku melahirkan entri cinta. Masa dan ketika ini mood nak bercinta. 

Korang akan terpengaruh dengan entri cinta aku ni. Percayalah. Hari ni belum ada mood nak karang cerita cinta. Nak bebel je. boleh?

Sedang ingin bercinta tapi tak ada gewe. Tunggu orang pinang. Tapi semua tak nak bini malas. Jadi sabar jelah=P  Weh janganlah komen bukan-bukan. Pening aku tengok. Adeh sakit perut. Jiran tolonggggg. Kena gosip pulak=P

7 comments:

fRaMe+LenSeS said...

kenai ayat tu.
Ayat-Ayat cinta kan? (ehh silap ka?) lalalalalalalla~~

Unknown said...

ekek..aku nak komen geli2 pon aku cam bizi je ni

budaksowt said...

hahaha..cinta itu lumrah

Faaein Talip Roy said...

cinta itu indah.. seronok aje bila berbicara tentang cinta walau hati tak seindah kata..

K said...

bila miss ran berbicara tentang cinta.

hehe XD

cinta itu subjektif :)

Unknown said...

cinta..urmm..susahnye nak dapat cinta yang setia dan berlandaskan agama..

Sunah Sakura said...

memang terpengaruh dengan entri2 cinta u...!

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers