CORETAN TERBARU NADH

Maafkan aku

Aku tak tahu kenapa. Bila baca komen-komen korang kat entry personaliti buat aku tersedar. Ywng aku dah terlalu banyak bercakap. Dunia luar bercakap. Alam maya. Dalm entry lagi.

Kadang selalu dengar kurang cakap kurang dosa. Jadi maafkan aku kalau korang tak senang dengan personaliti aku ni. Aku tak perasan yang terlalu banyak dah aku cakap.

Entry pun sama. Aku buat keputusan mencari sesuatu yang hilang. Mungkin hari ni ada entry selanjutnya mungkin tidak. Entah bila aku nak menaip. Sekarang hati jauh lari.

Maafkan aku wahai blog. Aku biarkan kau sendiri kini. Maafkan aku sebab dah terlalu banyak cakap sampai korang meluat. Maafkan aku. Izinkan aku menyepi diri. Assalamualaikum.

Ps: Tiada dia untuk hari ni.
Published with Blogger-droid v1.7.4

16 comments:

Fatin Farhana Binti Ramli said...

hai .. kenape ni

nur Muhammad said...

cakap perkara yang memberi manfaat pada diri dan orang lain takpe kot,,..

.........cP~ said...

take your time.. suka baca tulisan kamu.. :)

aimie amalina said...

hayoooo
sayu je dgr.. =(
ingat opah taw! =]

maszull said...

salam iffah...kenapa jadi mcm ni dear...be strong dear life must go on dont't give up okay....chaiyok2...

JIJI YU said...

muahha..tu la engko..dah pndai sgt wat kuar entry cenggitu.pndai2 la nak antibiotik kan perasaan tu..pikir positif sis..

asnizaziz said...

erkk, kenapa ni?harap semuanya ok :)

H.J said...

hoho..sentap la tu

Sunah Sakura said...

hurmm..semua pun nak macam ni...nape nak dengar kata orang?

Umi Asura Sanusi said...

janganlah menyepikan diri..T.T

Bigdaddyz said...

blog ialah tempat meluahkan segala yg terbuku di hati dan jgn ambil hati sngat dgn komen2 mereka yg penting hati kita tenang dan puas...

reenapple said...

jangan sdey..=)

fRaMe+LenSeS said...

bila percakapan kita tu tak lain hanyalah perkara sia-sia, memang la tak berguna kita bercakap, tapi andai kata luahan kita punya "isi" yang mana readers tersedar akan nya, ia bkan "kosong". jgn pts asa jiran.

KaK LimAh Si SupiR said...

jgn laa mcm ni :(

Hanih Borhan said...

aik...ada jgk org yg meluat ke? pelik pelik...

cik pulau said...

sumenya nak menyepi.. haihhhh..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers