CORETAN TERBARU NADH

Sayang

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Seronok bila disayangi.

Yup memang seronok.

Tapi tak seronok bila kita sayang dia tapi dia tak sayang kita.

Ya memang sangat sedih.

Tapi semua tu tolak tepi kan?

Kenapa?

Sebab cukuplah kita sayang dia seorang.

Tapi kenapa? 

Sebab hati dan perasaan tak boleh paksa sayang.

Oh aku lupa. 

Tulah sibuk sangat kejar cinta manusia.

Yalah aku je sibuk. 

Kau tu ingat sikit tentang asal usul kau.

Ingat je apasal kau cakap macam ni?

Yalah kalau kau ingat mesti kau lebih memikirkan sayang kau pada Allah S.W.T.

TERDIAM.

Kenapa senyap?

Saja tak boleh ke?

Okeylah kalau macam tu, aku ingatkan je.

Baik=(

2 comments:

mas saari said...

sayang pada Allah SWT tu memang sejak azali lagi... tapi kasih sayang sesama manusia juga perlu untuk melengkapi kehidupan kita di muka bumi ini! huhuhuhu

Kathy Tuah said...

nice.. dan setuju jugak dgn kak mas ^^,

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers