CORETAN TERBARU NADH

Bila aku mula mengarang

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Gila kau. Penat weh nak karang cerita. Aku kalau keluar idea cantik je. Mintalah. Aku bagi. Tapi bila nak mengolah cerita out. Ada member kata aku tak pandai sangat main perasaan bila berkarya. Ye nampak tak real. Aku pun tak tahu nak buat macam mana.

Susah okey jadi kreatif ni. Penulisan kreatif ramai dah mencuba tapi tak semua berjaya menambat hati pembaca macam Damya Hanna, Siti Rosmizah. Yang ni aku suka. Sebak ada. Nangis belum pernah. Tapi kita reti membaca. Bila nak karang? Oh apa aku nak tulis.

Tatabahasa, perkataan baru, pengolahan, konflik, klimaks. Wah serabut fikir. Tapi bila mengenangkan ada yang setia membaca. Aku tewas. Ya aku menaip. Aku menaip untuk kepuasan yang sibuk membaca. Mungkin juga. Ada yang cakap aku guna nama blogger. Tu diorang sibuk nak tahu sambungan.

Cuba kalau aku guna nama sendiri or orang yang tak dikenali. Adakah pembaca aku membacanya? Aku sendiri tak dapat jawab. Korang sebagai pembaca jawablah. Mungkin betul katanya. Aku memang tak berbakat mengolah cerita.

Aku tak harap penghargaan. Aku harap korang terhibur. Itu je. Sekian. Mahu pergi makan. Asyik mengadap blog je. Tak elok punya anak dara=P

4 comments:

mas saari said...

takpe iffa...bermula dari bawah!
lama kelamaan nanti pasti akan lebih mantap dan menarik penulisan tu..

Sunah Sakura said...

anda guna nama blogger? itu satu kelebihan dan keunikan buat anda!

fRaMe+LenSeS said...

aii like la Miss Ran. sempoi apa.. Nadh suka.. hihihi.. :)

Dda Ly said...

selamat mengarang ye kamu...chaiyokk! :)

meh ke rumah..
~Kehidupan~
keep in touch k..♥♥

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers