CORETAN TERBARU NADH

Alat sulit bertaut secara haram

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
“Apabila alat sulit lelaki menyentuh alat sulit wanita secara haram, maka diharamkannya masuk syurga selagi dia tidak bertaubat.”

Janganlah kamu menghampiri zina. Kalau tak tahan sangat. Silalah nikah. Cuba dengar ceramah Ustaz Azhar ni pulak. Aku bukan baik sangat nak bagi ceramah. Tapi aku nak share jugak.

"Jika alat sulit lelaki itu membenam dalam alat sulit wanita secara haram, maka tercabutlah semua amalannya…” 

Korang sanggup ke nak berdepan dengan seksa Allah? Aku tak. Jadi yang mana jatuh hukum wajib nikah. Elok segerakan. Rezeki akan datang selepas kahwin. Hanya kita perlu berusaha. Jangan nak buat majlis gempak. Memanglah tak mampu kan?

Jadi, nikah ada jalan terbaik untuk mengelak nafsu korang ke arah penzinaan. Hurrmmm kenapa aku asyik cerita pasal nikah ni=P

6 comments:

AI said...

betol tu miss ran...

nikah dulu...

Unknown said...

nikah the best solution.. but if laki tu xde pasangan? dia msti akan cari cara yang akan lead dia to hell gk.. so sabar n control nafsu tu penting...

padlie said...

teringat ustaz ajar dulu..
kalau dah gatal sangat, nikah terus..
kalau x mampu, puasa...

kena selalu ingat halal haram dalam hidup ni...

1 said...

teringat satu hadis, maksudnya lbh kurang mcm ni,"wahai sekalian pemuda, sesiapa di antara kamu yg mampu berkahwin, berkahwinlah, sesungguhnya ia menundukkan pandangan dan memelihara kehormatan kamu, sesiapa yang tidak mampu hendaklah berpuasa,sesungguhnya puasa ialah sebaik-baik perisai"

Unknown said...

hurm aku pon terpikir jugak pehal ko dok cite psal kawen je manjang..

safwanmahzin said...

hehehhehee okeyh2

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers