CORETAN TERBARU NADH

Review Blog Si Peka

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Sebenarnya aku ubah header. Tak ada sorang pun perasan. Nampak sangat korang bukak baca entry. Haha tak kisah pun. Ini sebab si Deno tegur. Aku pun tak perasan header aku sebelum cacat sedikit. Thanks Han sebab melayan karenah aku ni.

Sebab Deno sangat peka. Aku tabik. Tuan blog pun tak perasan mana silapnya. Hebat kan dia? Dia sama seperti aku. Sedang sakit. Cuma sakitnya berbeza. Tapi nampak sihat je budak ni. Dalam entry gembira manjang. Baguslah kan. Bak kata Deno Sakit itu indah.
Sebelum

Buta+Pekak+Bisu=CINTA
Selepas
Apa yang korang nampak dalam dua header berbeza ni. Siapa dapat teka tepat dan betul sesuai dengan skema jawapan, aku kasi kasih sayang dalam entry. Err kalau review je boleh kan? Kalau Deno dapat teka lagi takkan nak review lagi. Jadikan nama watak dalam cerpen terbaru okey tak? 

Ps: Dia ketahuan.

14 comments:

Farhanhanif91 said...

ada tambahan ayat "jika cinta putus ditengah jalan, kita akan jadi bisu"

betul tak? hahaha...best ayat ni...nak pinjam...hahaha

sea_lavender said...

pe yg kte nmpak font,size sume len hehe =D Tpi yg nmpk sgt2 ayat ni kot ;p kita akan bisu (atas)
kita akan jadi bisu (bawah) betul ke?? t yg kte perasan

Unknown said...

Style tulisan yang dalam kotak tu lain..Hihi..betul tak?

Unknown said...

Hihi, selalu baca entry je terusss..Tak perasan pun ada ubah sikit.^^

r-5 said...

lorh rupanya ada ayatyangtertinggal hehe. actually saya tak nampak kecacatan sebab madah yang diselitkan pada header sudah sempurna. tetapi bila ditambah ayat itu makin sempurna.. :) tahniah deno~

Pssstt... bior buta mata jangn buta hati.. tu lagi susa.. ade je yang berkenan tu cuma hang ja tak taw.. kikiki

teha said...

suke ayt tu !

budak penjara said...

beza tulisan la

Azah Rahaman said...

beza tulisan xD

p/s : blogger kelantan ? jom singgah ! http://zaza96.blogspot.com/2011/12/perhatian-blogger-kelantan.html

Anonymous said...

Ada penambahan ayat disitu..
Dan font berbeza..
Btol x cikgu wannabe?
Keh3...

Ce'gu JAERA said...

yela, saya pun baru perasan... font dan dia mmg berberbeza,,

r-5 said...

Nama beta 'Afif kenapa? nanti beta buat entri pasal beta.. oke tak? haha

Dayang Deno said...

hai ifah.. deno suka datang blog ifah dan setiap kali datang mesti baca dulu apa yang ada kat header.. sampai ingat.. hihi..

bila ifah tukar header, deno perasan ada ayat yang tetinggal.. rupanya betul ada yang tetinggal... baru lengkap bila ifah dah betulkan.. nice! (^_^)

Nong Andy said...

well... rasanya mcm perasan(Mcm dah lama-masa tu rupa blog pun lain) lagi pun aku baru pertengahan tahun ni join site iffah hehehe.. tapi x tegur sebab biasalah kita edit ayat2 intro ni. Aku pun byk kali edit tambah tolak darab bahagi hehehe.. nak buat intro mesra alam konon. Tapi nak juga warning kat si pencurik kononnya :)

ingatkan Iffah sengaja :)

Kira Sakura said...

rase mcm dh ade yg teka.. tp still nk teka jugak.. hahahaha

"jika cinta putus ditengah jalan"

"pekakkan" tukar jadi "pekak kan"

errrrr :p

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers