CORETAN TERBARU NADH

Wanita solehah

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Wanita hiasan dunia...
Seindah hiasan adalah wanita solehah...
Yang akan membahagiakan syurga...
Di dalam rumah tanggaaaaaa...

Teringin tak jadi wanita solehah? Aku pun teringin. Tapi macam masih jauh je. Jom korang kaum hawa yang pastinya. Jadilah wanita solehah untuk sang suami =)

Ps: Dia pun nak wanita solehah.

13 comments:

Paris Lipton said...

oyeahhhhh
aminnnnnnnnn

Rtp Farra Arisha said...

insha-Allah. i know all of us can do the best for our future!

Rtp Farra Arisha said...

especially you!

Nong Andy said...

Nak jadi wanita solehah buat sang suami. insyallah...(selalu aku jadi isteri derhaka is..is..ish..)

* er.. rasanya iffah dah hilang entah ke mana.. ni penulis ke-dua ke? :D

Aretikz said...

wanita solehah adalah lebih baik dari nikmat seisi dunia.. berharap diriku mndapatkannya.. ^_^

maszull said...

assalamualaikum iffah ...semoga diberikan hidayah dan moga kita akan jadi wanita yang solehah di dalam rumahtangga...:)

Lea Isnawi said...

nak jadi anak&isteri s0lehah

ibu mithali

Cik_Shiqah said...

InsyaAllah. sama2 berubah ke arah kebaikan. Semua wanita boleh mnjd solehah. yg pnting niat mstilah kerana Allah :)

Eera Shera said...

mau2.. tapi masih tak tercapai lg hehe

Bidadari Syurga said...

amin...

ps: kalau sempat dpt jadi anak solehahpun cukup...

KatekateKite said...

Teringin nak jadi Isteri Solehah dan taat kepada suami :)

sea_lavender said...

Insya-Allah..sme2 la kte..
salu ingatkn diri ini
''tamatkan penantian soleh itu dgn mempercepatkan pembinaan solehah itu''

kiera'sakura said...

samalah kita berusaha, jangan pernah putus asa!!! :D

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers