CORETAN TERBARU NADH

Hati merindu

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Susahnya bila memendam rasa. Ingin diluah takut disalah ertikan. Ingin disimpan jiwa merana. Pernah kau merasai rindu itu? Rindu yang tak bisa diungkapkan dengan kata-kata.

Aku juga sedang merindu. Cuma rindu itu hanya boleh dibiar berlalu bersama angin malam. Tiada seorangpun tahu rasa rindu ini buat siapa. Hanya Allah yang tahu siapa pemilik rindu yang aku alunkan ini.

Rinduuuu. Sungguh aku rindu. Jika kamu rindu, pejam mata. Rasakan rindu itu dan yakinlah pasti ada yang tahu rasa itu buat dia. Usah rindu hingga lupa asal kita. Jangan hanya rindu sesama manusia semata. Aku rindu semua.

Ps: Dia bukan yang pastinya.

14 comments:

Raisya Haris said...

Adik pun rindu akak. hahaha! *perasan*

FasiHaH SupiaN said...

sama saya tak rindu?

aimie amalina said...

T___________T
rindu2
rindu kak ngahhh jugak..

bo0Luh LemANg said...

hmmm rindu...
memang indah saat dibiar berlalu
begitu sahaja dgn ikhlas...
memang perit saat dibiar berlalu
begitu sahaja dgn sendu..
marilah mkn beskut 4segi hehehe

Eera Shera said...

oh ingat rindu dia haha ;p

yana lyana said...

rindu makin terasa bila kita fikirkan siapa yang dirindu tu..

D'ya Marshmello said...

rindu sape tu? pakwe lettew. hehe ;p
yup, rindu mmg sukar nak diungkapkn dgn kata2.hnya tuhan je yg mgetahui ;)

jom terjah!

LATEST ENTRY : Cuti-Cuti Malaysia | Melaka Bandaraya Bersejarah

budak penjara said...

oh...angin leh bwk rindu pergi ye??haha

sea_lavender said...

rindu,syg, dn cinta perasaan kurniaan dr-Nya yg kdgkala tidk terungkap dr kte krna ianya hadir mnguasai diri..membuatkn kte hanyut dan leka..moga kte bersyukur dn m'hrgai kurniaan Allah...

reenapple said...

yeah.. rindu semua..=)

mas saari said...

jangan pendam rindu tu...luahkan!

kiera'sakura said...

kadang2 rindu tue rasa lagi indah kalau disimpan walaupn dada rasa nk pecah menahannya,,, :)

Suhaili Sarif said...

ehemm...rindu sape tu

Nong Andy said...

aku pon rindu... nak blogwalking.. nak mengarut dlm blog.. tapi! oh.. aku sibuk rupanya!

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers