CORETAN TERBARU NADH

28# Wordless Wednesday


Ps: Dia tahu siapakah itu?
Published with Blogger-droid v1.7.4

15 comments:

Nurul Iman Rosman said...

cantik pemandangan kat situ.
kat mane ni eh? cameron highland?

FasiHaH SupiaN said...

jauh menung kak?

kiera'sakura said...

Iffah pk ape tue?

KaK LimAh Si SupiR said...

ehem3 :P

H.J said...

tangan berbalut macam tu..sape tak kenal

reenapple said...

iffah eh???

Mazni said...

Cantik permandangan..

fRaMe+LenSeS said...

apa y jiran ai dok tgk tu?

Juliet_iRa~" said...

igt spe tu iffah?hee

fRaMe+LenSeS said...

tapi napa ai rasa cam ai tgk jiran ai makin membooooooooooooooooooolat aae? miahahahhahahahahaha

Nong Andy said...

termenungkan siapakah itu? :)

* nak teka~ ni iffah ke? mcm tangan tu ada kain putih hehe.. tapi kompom iffah xkan bagi jwpan :p

[PCL] said...

suka bersandar di palang cmni...ada sesuatu yg menari perhatian...

Cik Bambam said...

jauhnya termenung..

eh iffah..akak dah pos gift yer.. takot x sampai lak..huhuhu

Rosalia said...

jauhnye menung. termenung masa depan ke kekasih hati? hihi

deno said...

jauh termenung ifah.... bagi deno kadang2 bersendirian buat kita tenang...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers