CORETAN TERBARU NADH

Ayat memulakan perbualan dengan kekasih

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Masa aku baca keyword ayat memulakan perbualan dengan kekasih serius aku gelak. Lawaklah orang yang cari ni. Ingat aku perunding masalah perhubungan dalam percintaan ke apa? Kalau nak sangat, pergi blog TERFAKTAB!

Apa sibuk sangat kat kekasih tu. Bukan boleh jamin kebahagiaan dunia akhirat. Tak terjamin pun. Aku malas menaip panjang. Jari lenguh. Seksanya orang ada satu tangan. Syukur saja anda sempurna anggota badan!

Ps: Dia ada seseorang istimewa yang pastinya.

11 comments:

Nong Andy said...

Tentu sukar iffah menaipkan.. cepat-cepat sembuh!! dah lama tak baca cerpen iffah... aku faham iffah tak boleh menaip sebebasnya dgn tangan yang sebelah saja tu.. rindu dgn cerpen baru iffah :)

*byk jumpa blog menarik dari iffah :) tima kasih..

Eera Shera said...

haha..sebab ni blog cinta kot.. suka gak layan terfaktab.lg 1 blog mr k ;)

Halimatun Sa'adiah said...

anda bile lg nk adaorg yg istimewa??

aamalinaazman said...

kekeke
die dh x de mende nk search gamaknye kak ngah
heheehe

KaK LimAh Si SupiR said...

ahaha..nk tipsssss..ekekkee :P

fRaMe+LenSeS said...

mendoakan jiran cpt smbuh. amin.

r-5 said...

hahaha biasalah tu baru dapat marka baru la tu.. tu yang dia dduk sibuk gulung ayat nak ayat awek sampay seacrh kat blog hang ayat-ayat cintun.. kikiki

Unknown said...

ye, kekasih tu tak tentu lagi jadi husband.. :).

Anonymous said...

Aq la kot org yg disebut tu..
=.=''
ekeekekekek...

Anonymous said...

okeyh
jap laghi mau usha bloh ithu!

Ku Azhar said...

aiyoookkk hehehehe...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers