CORETAN TERBARU NADH

Apa kata lelaki tentang perempuan kasar?

Aku rasa aku tak layak nak jawab persoalan ni. Sebab yang layak mestilah lelaki. Oh ya aku pun nak tahu jugak pasal ni. Sebab aku pun bukannya lemah lembut ibarat perempuan melayu terakhir.

Tapi perempuan kasar tak semestinya tomboy atau pengkid. Kasar perwatakan tak semestinya dilihat dari pemakaian. Bagi aku kasar tak semestinya anti lelaki. Bukan bermakna dia tak nak kahwin kan?

Jadi lelaki sila jawab soalan ni. Tak elok ke perempuan kasar ni? Kalau korang dapat bini macam ni, boleh ke terima?

Ps: Dia aku tak tahu pulak.
Published with Blogger-droid v1.7.4

19 comments:

lieynanilaz said...

kadang2 lelaki pun tak nak perempuan yg berperwatakan lembut sangat...:)

Sunah Sakura said...

entah..lelaki, jawablah

Eza Boom Boom :) said...

maksud kasar tu macam subjektif. hehe. Kalau kasar dari percakapan, okey lagi kot. kalau kasar dari perbuatan, tak tau la :).

Nong Andy said...

Wahai lelaki-lelaki blogger sekalian.. sila la komen di sini. aku pon nak tahu sudut pandangan dan citarasa kamurang?

Lara crof tu kategory kasar? heroin secret garden? oh.. bagi aku derang cool..! hehe!

*Iffah.. Agaknya aku tergolong dlm spesis ni ke? Adik aku cakap, aku jenis brutal? er.. brutal? ahahaha..! aku rasa aku jenis jiwang :)

Lelaki Ini said...

suka yg biasa2 aja
tak lembut sgt
trak kasar sgt

Rozuan Ismail said...

kasar maksudnya tegas.hehe. ok apa.dalam kelembutan ada ketegasan. macam srikandi islam zaman dulu2

Gen2Merah said...

kasar tu boleh, asalkan tak melebih sayalah... memang nak kena ni kalau bini buat hal macam tu... ekekeke...

nak kasar dengan orang yang buat hal saya tak kisah... itukan tegas namanya... tapi dgn saya perlulah berkata lembut utk kesejukan hati lelaki yang perlukan belaian ini...

wakakakaka...

anyway, selamat tinggal kenangan 2011... kita mulakan lembaran baru 2012

Selamat Menyambut Tahun Baru 2012 buat Iffah yee... thanx sudi jadi sahabat saya di alam maya ini...

Rosalia said...

sy seorg yg kasar :( laki tak ske ke ea?

reenapple said...

iffah kasar ke??? eh sama la kita,,,, ~lalalala~

El-Janna said...

hmm mana lelaki. ni jawab la.. huhuk.. tp kn sy pd saya perempuan kasar ni pada mulut je. mulut kasar.. susah la...

sherah said...

huh ? best tajuk nie...salah sorang..asar bukan bermakna pengkid or tomboy...betoi2...kalau dijadikan mmg nmpk cam kasar mcm mna ? dari segi berjalan mungkin..haaa..

nak tau gak...wahai adam...tolong jawab.. :)

Farhan Hanif said...

kasar tak bermakna ganas...bagi saya ok la tu perempuan kasar...boleh buat kerja rumah tangga...dah boleh kawen tu...hahaha

ahsfantasy24 said...

saya ni lak jenis lasak,
suka outdoor. kalau nk masuk geng
permpuan lemut sangat tu memang mimpilah, huu~

Faaein Talip Roy said...

ha,ah.. betul nak tau jugak.. ehehehe..

Eera Shera said...

dr dulu nk tau..tgk cm dorg x kesah je hehe..

missina said...

kasar tu mungkin dlm kategori tegas masih bleh diterima kot,,kdg2 suara kasar pun disalahertikan,,ntahla masing2 punya citarasa kot,,

kiera'sakura said...

kasar atau gedik mana yg menjadi pilihan? :)

Ain Dzaya said...

dont judge a book by its cover..
selami isi dalamnya untuk lebih mengenali mereka...kerana dari situ kita akan kenali siapa mereka sebenar..

Anonymous said...

hi nama kita sama lah iffah too :) . kita kasar ada orng suka tak ?

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers