CORETAN TERBARU NADH

Lawak lucah

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Adakah lucu itu lucah? Tolong jawab persoalan aku ni. 

Ps: Harap dia tak suka benda macam ni.

11 comments:

Faaizz d. Zul said...

tidak.
lucu itu bukan lucah. lucah juga bukan lucu. tp ada juga lucu yg lucah, dan lucah yang lucu.

entah, tak reti nak jelas mcm mana. (-.-)'

Eera Shera said...

org suka buat lawak lucah..padahal tak perlu pun

Woofer Storm said...

lucu tu lucaH?part mana ea??hehee

Cik Pulau said...

lucu tu lucu la...
lucah tu lucah la..
mana sama..erkkk...

ahsfantasy24 said...

Lucah dan lucu:
Kadang-kadang ada kaitan,
kadang-kadang tak ada kaitan,
huhuhu..

1. Bila Gaduh, Kawan Juga Yang Dicari
2. Jom Sertai Bloglist ahsfantasy24.com 2012 !

maszull said...

assalamualaikum iffah...kedua2nya x samakan lain bunyinya lain maksudnya apa2 pun mmg x samakan...:)

kiera'sakura said...

errrr.....

budak penjara said...

lucah itu adalah lucu..jika d geli-gelikan la..ahaha

Lea Isnawi said...

err tgk pd keadaan jugak

KaK LimAh Si SupiR said...

hurmmmmm..kdg2 ad lucu yg lucah..kdg2 ad jgk lucah yg lucu..hew2..tp lucu bkn lucah, xpenah same ^_^

fRaMe+LenSeS said...

rasa macam tak ja?

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers