CORETAN TERBARU NADH

I miss you!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Google
Hanya gambar berkata-kata...
Ps: Dia busy.

9 comments:

H.J said...

poyo

Munnafendy said...

rindu la tu....erm..sabo je..ai pun dah asyik kena tinggal je ni ha...

maszull said...

assalamualaikum iffah....tu tandanya sayangkn walaupun hanya dgn gambar jer...:)

Nong Andy said...

i miss u too.. hehehe! kurang n3 dari kemarin.. tu yg aku rindu tu haha! tapi yelah.. kita memang ada komitment dunia nyata selain dari dunia maya :)

Eza Boom Boom :) said...

awak jiwang :P

deno said...

rindu nak tengok wajah ifah!! ifah... ayat kat header atas tu deno rasa ada tetinggal yang sebelum 'kita akan bisu' tu... betul tak? deno rasa ada ayat lain sebelum tu...

Anonymous said...

eh aku blogwalking kat sni..rupa-rupanya iffah afeefah punye blog..wahahahha..dh lama jadi follower rupanya kawan aku..ehhehe...best2 ko ny blog..

fRaMe+LenSeS said...

wahhhh.. rdu sapa tu?

kiera'sakura said...

rindu akak ke? :p

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers