CORETAN TERBARU NADH

Spontan yang malu

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Situasi: Pejabat Andalusia Umrah dan Ziarah.

Keadaan sesak dan penuh. Seorang gadis terlanggar hujung kerusi dan menjerit sekuat hati.
"Adoiiii!" Dia senyum malu melihat seorang pakcik memandang pelik. Sungguh malu!

Korang pernah alami? Tindakan luar sedar kadang buat kita malu. Ia spontan dan memalukan.
 Ps: Dia suka buat aku malu.

11 comments:

Raisya Haris said...

Pernah. d: Buat malu je.

JIJI YU said...

engko tu memang

yana lyana said...

hehe..kalau melatah lagi malu kan?
menjerit camtu ok kot.. :)

MerLe said...

hehe..penah tp tak la jerit kuat sgt..still bleh cover ngn muka yg selamba wlaupun sakit ta bleh nk kata..hehe

Solihin Zubir said...

siapakah gadis yg memalukan tu? tentu iffah.. ;-p

Eera Shera said...

haha pernah je...pastu termalu sendiri

ps: blog fotografi mana yg best tu?

Rozuan Ismail said...

mesti dia selalu puji kan.haha

Kalamhati said...

hihi penah gak

aimie amalina said...

penah gaklah terus wat x de pape
hahahahahha

kiera'sakura said...

lepas tue msti nyesal x sudah.. rase nk pusing jam tue balik..hihihi

Nong Andy said...

pernah alami? oh... aku selalu :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers