CORETAN TERBARU NADH

Spontaneous Thursday#21

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Sumber: FB REENAPLE
Ps: Dia pun sama kot.

13 comments:

aimie amalina said...

susah2..gawaaattt niii
huhuhuhu...

Eza Boom Boom :) said...

selalu kan macam ni. Eza pun sama. huhu. macam confident je takkan berpisah.

deeya said...

mane boley !

budak penjara said...

sngat sastera..ironic tu ape ntah..hehe

ahsfantasy24 said...

Betul, hidup penuh ironi.
susah nak jumpa orang yg kita
suka tu suka kita macam kita suka dia :)

Amirah Adnan said...

its karma :)

kiera'sakura said...

sgt sakit klu kene cm tue

Nong Andy said...

that y we alway said " CINTA ITU BUTA"

Raisya Haris said...

Hidup ini penuh dugaan.

Eera Shera said...

pelikkan..yg baik tak dihargai..

Rosalia said...

so ironic :) itulah kehidupan sebenar

r-5 said...

betul sebab saya pun buat kesilapan yang macam tu juga~ :) tapi itu semua ketentuan Allah. allah pertemukan kita orang yang salah sebagai persedian untuk dipertemukan dengan orang yang yang benar.. :)

KaK LimAh Si SupiR said...

=_=

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers