CORETAN TERBARU NADH

Lelaki dan perempuan saling memerlukan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Lelaki dan perempuan saling memerlukan. Setuju? Aku semestinya setuju. Tak ada lelaki tak ada perempuan. Tak ada perempuan tak ada lelaki. Faham? Memang lahirnya kita dari perut ibu. Tapi tanpa sperma si ayah ada tak lahir kita ni? Itu semua hasil kerjasama antara lelaki perempuan.

Mudah kan? Memang lelaki dan perempuan saling memerlukan. Tak payah nak cari pasangan sejenislah. Takkan berhasilnya zuriat. Dilaknat adalah. Jangan sibuk nak salahkan antara satu sama lain. Jangan nak merendahkan martabat jantina berlainan. Ingat, kamu lahir atas usahasama dua jantina berbeza=)

Ps: Dia pun perlukan seseorang.

12 comments:

Cik_Shiqah said...

setuju~

Lelaki Ini said...

setuju!

Farhan Hanif said...

apa yang penting, KERJASAMA...hehehe

Eza Boom Boom :) said...

manusia saling memerlukan. ^^

budak penjara said...

mmg la saling memerlukan..tp pompuan lagi memerlukan lelaki berbanding lelaki memerlukan gtu2 je..hehe

H.J said...

terpaksa setuju

QasehSuci said...

apa sebabnya Allah s.w.t menciptakan Hawa dan Adam? Kerana masing2 saling memerlukan..

sejak azali lagi telah ditentukan...

mas saari said...

betul! saling memerlukan..

shiema sufian said...

emang dilahirkan untuk saling memerlukan kerana setiap kejadian berpasangan (:
Shiema singgah dari segmen Kami Blogger Gadis Melayu. Jom follow belog Shiema (:
http://sayapunyasukalaaa.blogspot.com/2011/06/saya-blogger-gadis-melayu.html

Lea Isnawi said...

Setuju amat!
saling memerlukan, saling melengkapi

kiera'sakura said...

setuju sgt...

Nong Andy said...

yup!!!! sudah tentu...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers