CORETAN TERBARU NADH

Ingat sakit bila dah sakit

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Bila dah terkena salah satu lima perkara baru nak tersedar diri. Ingat lima perkara sebelum lima perkara. Itulah manusia. Sudah terhantuk baru terngadah. Takkan masa kita ingin dijemput malaikat maut, kita boleh kata; "Cop jangan bagi aku mati dulu. Aku nak bertaubat kejap,"

Sekadar peringatan buat kamu dan kamu dan kamu serta diri sendiri juga.
Ps: Untuk dia jugak.

7 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ingatan yg baik buat akak di pagi hari ni iffah

kiera'sakura said...

manusia mmg slalu mcm tue..hurm

deen azmee said...

hurmmm.. kadang2 kita terlupa.. bila dah tersasar baru nak sedar.. sama2 la kita renungkan bersama..

maszull said...

assalamualaikum iffah...sama2lah kita saling ingat mengingati sesama kita kan...:)

mas saari said...

moga kita sentiasa beringat!

L said...

insaf sebentar..=(

jom baca kejap=0
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/tuntutan-ifc.html

Eera Shera said...

selagi masih bernyawa pintu taubat masih terbuka

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers