CORETAN TERBARU NADH

Orang menyampah aku peduli je=P

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Tajuk macam mintak penampar je kan? Aku tahu akan ada yang menyampah. Walaupun lambat aku saja nak tunjuk bukti yang aku hadir gath alamanda hari tu. Sesiapa yang tak kenal aku takpe. Aku tak popular. Haha tak kisah mana pun. Nama aku Iffah Afeefah. Umur adalah rahsia. Aku duduk kat kajang tapi belajar di Melaka. Single but not available.

Aku nak tayang gambar gath sebenarnya. Haha cilok dari Bro Framestone. Kecewa dia tak upload banyak-banyak. Kalau tak boleh curi. Gambar dengan bro ben dan cik pulau tak ada. Tu saat paling penting tu. Tapi tak apa. Padahal malu nak tangkap gambar. Serius aku memang pemalu. Dengan cik Pulau tak malu pasal kitorang jumpa dari UKM lagi. Iaitu beberapa jam sebelum ketemu semua yang ada.

Serius aku memang pemalu. Tengok sendiri kat gath hari tu. Haha orang tangkap gambar aku tutup muka=P. Jom layan gambar. Cam tak aku yang mana? Haha lantaklah korang.
Aku paling sopan=P

Ada watermak kak Mas=P

Kamera Mas Safwan kot=P

cilok dari mana entah

Semua yang pergi

cik pulau, aku, adik aku. Saja tak nak susun nama ni=P

perempuan je

ni dah tak malu
Kesimpulan, gath sangat seronok kalau anda tak malu. Sekian.
Post by,
Miss Ran 

4 comments:

Bro Framestone said...

malam nie bro upload lagi huhuhu

Cik Pulau said...

errr.. okey..
cik pulau ngaku.. cik pulau memang segan..
i ni kan pemalu orangnya..
oucchh..pengsannn!!

fRaMe+LenSeS said...

sonoknya depa. Nadh sangat jeleshh sebab tak join sekaki. huu

emarieys said...

salah..bukan bro tau... sis ni...huhuhu...

terlepas gath hari ahad lepas...ada hal...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers