CORETAN TERBARU NADH

Nak marah boleh?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Apa perasaan korang kalau benda yang korang usahakan sehabis baik yang mungkin akan digagalkan kerana halangan dari pihak lain. Cuba cerita kat aku? Aku bengang. Kalau boleh aku malas nak fikir. Kalau aku banyak fikir aku akan stress. Bila aku stress aku pening kepala. Serius!

Memang semula jadi perangai aku macam ni. Selalu sangat fikir orang lain. Apatah lagi benda tu ada kaitan dengan aku. Aku dah cukup tertekan dengan apa yang berlaku sebulan lepas. Bagi yang mengikuti cerita aku dia akan faham.

Aku bukan sempurna tapi aku memang tak suka bila orang susahkan aku. Aku tak suka bila aku yang menyusahkan orang. Kadang aku terfikir kenapa manusia tak nak berubah? Kenapa dia tak rasa yang dia melakukan kesilapan dan haruslah berubah.

Kalau aku gagal disebabkan dia, memang aku sumpah tak nak kolaborasi dengan dia lagi. Serius dah banyak peluang. Dah banyak kali benda sama juga berulang. Aku tak boleh bekerjasama dengan orang begini. Tolong jangan bagi aku stress. 

Doktor dah suruh aku jangan stress. Kalau tak pergi klinik scan otak. Doktor ni kan. Hurm.

Post by,
Miss Ran 

5 comments:

Sunah Mohammad said...

sabar..kang kene migrain...

padlie said...

sy baru kena last week.. culprit dia big bos sendiri.. bengang + panas + tebako + mcm2 lg.. td bos backup.. dia kata ni lumrah keje.. dua tiga minggu lg awak sejuk la..

lama lg tuh..

susah nk paham perangai org.. kita belajar adapt atau buat cara kita je.. yg penting kena kawal stress.. kalau x nanti kena jumpa doktor :)

aliarosli said...

jangan stress

asyik stress je, ilek, cool

emmmmmmmmm,kalau kite kene

tak tahu nak buat apa

papepun, sabo ek

fRaMe+LenSeS said...

Miss Ran tamo tensi2.. marah2 nt muka nek kedut la. ta comei tau..
kaih2.. tarik napas..
hembuss'

tarik lagi..

hembus..

orait.. selesai.. apa2 nt gtau la nadh. kongsi ng nadh. tamo marah2. tensi2. nt kena jumpa dokte

Epal Hirata said...

hurm..mmg sakit hati kn mcm tu
papepun sabo aje lah..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers