CORETAN TERBARU NADH

Oh Htc Desire

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kenapa aku tetiba buka cerita pasal gadget ni. Seingat aku aku tak obses sangat. Yang aku obses sekarang ialah laptop, internet dan blog. Haha Masing-masing penting dalam hidup aku.

Tapi tetiba member suruh survey antara nokia X6 dan Samsung galaxy ACE. Ye aku buta pasal benda ni. Aku survey kat internet pun bukan faham sangat. Kesimpulan aku pilih rupa. Samsung cun sikit. Sekali tengok macam Iphone!

Tapi ramai kata HTC best. Bro Ben pun pakai. Abang ipar aku pun pakai. Orang bergaji bolehlah merasa. Aku ada matlamat lain. Tak nak fikir pasal handset. Nak gadget jugak. Tapi bukan handset, dslr. Jangan teka. Malas jawab. Bila dah ada baru aku tayang okey?

Tapi manusia memang mudah tertarik dengan luaran. Termasuk aku. Haha tadi je bershopping. Duit tak ada tapi masih gembira membeli. Nafsu apakah ini? Manusia yang gila membeli belah adalah aku. Aku mengaku! Sila tampar aku sekarang.

2 comments:

Tasha said...

kalau I tampar, nnt kene tampar blk tak?

aliarosli said...

EK? MEH NAK TAMPAR MEH

LAME TAK TAMPAR ORANG!

HEHHEHEHHE, SAYE BAIK TAK MAIN TAMPAR-TAMPAR OK!

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers