CORETAN TERBARU NADH

Akibat mengikut nafsu

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ayat tak boleh blah. Haha tak la aku nak share kat korang aku makan apa pagi ni. Masih pagi ke? Haha disebabkan selama sebulan aku pergi sekolah. Tengok bebudak breakfast bijirin dan susu. Aku jadi sawan.

Abaikan butterscotch itu
Apa lagi. Aku pun bantai beli. Sedap oke. Tetiba rasa rindu kat rumah. Kalau kat rumah beli guna duit ibu ayah. Sekarang? Huargh nak balik. Makan puas-puas minggu depan. Nantikan saya. Ps: Ada yang nak pergi kenduri ujang? Bawak aku weh. Tak tahu jalan=P
Post by,
Miss Ran 

2 comments:

Qaseh Dalia said...

HEHE .. NAK JUGAK MISS RAN YE

K2r~90 said...

guwa pon rindu rumah huaaaaa

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers