CORETAN TERBARU NADH

Segmen Weh! itew punyew ayat aleng jijik oteh!

okey klik cepat
Tardy ken adew sowang abang ajak itew masyuk segmen. Itew marlue nak masyuk taw ceybab itew ta syuke tulys macam niey tapi niey abang suwoh itew join jugak. Iteew syukew syangat dapat join ag taw. Itew celalu nak engok owang uat gini. Celalu kan itew tengok abang itew mesyej ngan makwe diyer macam nieyla campai itew pun syuke ikut dowang. Itew nak citew lagiey tarpie abah itew dah panggey syolat. Itew g dulue eyh. Karang itew chatting lagiey okeyh. Tunggu itew tau, itew syuke guwau ngan abang niey.

Translet:
Tadi kan ada sorang abang ajak kita masuk segmen. Kita malu nak masuk tau sebab kita tak suka tulis macam ni tapi ini abang suruh kita join juga. Kita suka sangat dapat join lagi tau. Kita selalu tengok orang buat macam ni. Selalukan kita tengok abang kita mesej dengan makwe dia macam nilah sampai kita pun suka ikut diorang. Kita nak cerita lagi tapi abah kita dah panggil solat. Kita pergi dulu eh. Karang kita chatting lagi okey. Tunggu kita tau, kita suka gurau dengan abang ni.
Post by,
Miss Ran 

TERGELIAT!
ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

5 comments:

Abang Zam said...

kahkahkahkah! jantan msg camtu memang mintak kaki plus ludah! ahahahaha!

ok! abg reveiw okay? hehe..thangs miss ran!

K2r~90 said...

iewww



geliii hehehe,,

ade gak segmen gitu ea.. segmen memerli iloike !!

aliarosli said...

tue dia dah buat

ngatkan taknak buat

hahhahhahahah, memang lah menyahut cabaran!

ek? laki tulis macam nie? tampo je!

Anonymous said...

titew un ta suhuke la.hahaha. :)

Ceiler Mun said...

hahaha..berbelit lidah saya nak baca..hehe~~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers