CORETAN TERBARU NADH

Surat terbuka untuk si dia

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Terlebih dahulu aku nak menyusun sepuluh jari sebab aku dah banyak menulis ikut perasaan sampai aku terlupa yang ada mata-mata memerhatikan aku. Aku minta maaf. Aku harap lepas ni jika ada nyawa dikandung badan, aku harap sangat aku tak mengeluarkan kata-kata itu.

Aku nak minta maaf sebab aku tak boleh puaskan hati 'dia'. Aku harap 'dia' mengenali siapa aku dan kenapa aku ada di sini. Sungguh sebak rasa bila aku dikenali. Dia makin rajin membaca tulisan aku di sini. Di blog usang lagi sepi. Aku tahu aku tak sempurna. Tapi aku cuba untuk menjadi sempurna untuk si 'dia'.

Aku tahu banyak lagi halangan yang menanti aku di hadapan agar hati 'dia' dapat aku pikat. Dapat aku kongsi rasa bersama si 'dia'. Aku harap rezeki aku melimpah ruah kerana aku nak sangat bersama dengan dia. Aku minta maaf jika si 'dia' ternanti khabar dari aku.

Aku manusia biasa. Adakala melakukan kesilapan. Aku harap 'dia' dapat tegur aku. 'Dia' adalah tulang belakangku selama ini. Tanpa dia mustahil blog ini masih lagi bernafas di alam maya ini. Sungguh aku terhutang budi dengn 'dia'. Tiada kata dapat menggambarkan rasa hati aku untuk 'dia'. Akhir kata, doakanlah aku. Aku mahu memikat hati di 'dia'. Sudikah si dia menjadi teman hidup ku dalam maya atau realiti sampai ajal menjemputku? Aku menanti jawapan dari 'dia'.
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Dia adalah PEMBACA SETIA BLOG BUTA+PEKAK+BISU=CINTA
Terima kasih sangat. 
Tanpa anda siapalah MissRan. 
Biar orang tak kenal tuan blog tapi orang kenal blog =)
Post by,

Miss Ran 

4 comments:

~...AmALinA....~ said...

waaaaa sape dia tu miss ran??=)

senyumSOYA said...

dia dia.. kami? diorang mereka?? ehheheh

JUNKO-EL-HIDA said...

Feewiittt..feeewiiittt..hihihi..steadylah ran..Tue awek lesung pipit pun ada?..hihihi..Kami akan sentiasa bsame ko la Ran..

aliarosli said...

adakah kite termasuk sekali?

huwaaaaaaaaaa,pasan je!

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers